Symptomen van slaappil Overdose

Symptomen van slaappil Overdose John Doe: www.drmcdougall.com

Wanneer gebruikt zoals voorgeschreven, slaappillen zijn veilig en effectief.Rekening teveel slaapmiddelen een grote bijwerkingen veroorzaken en in sommige gevallen de dood.Verschillende soorten voorgeschreven medicijnen beschikbaar zijn voor slaapstoornissen, waaronder Ambien en Lunesta behandelen.Mensen die een geschiedenis van drugsgebruik hebben moeten overwegen om over-the-counter alternatieven zoals Benadryl of Unisom.Bij het nemen van elk type slaappil, is het belangrijk om slechts zoveel slaapmiddelen zoals voorgeschreven op de verpakking of op recept labeling.Volg de aanwijzingen op de verpakking zal u helpen voorkomen dat een overdosis.

Misselijkheid

  • Misselijkheid is een teken van een slaappil overdosis.Misselijkheid wordt gekenmerkt door gevoelens van ziekte en, in meer ernstige gevallen, braken.Als u misselijkheid ervaren tijdens het nemen van slaappillen, zorg ervoor om extra te drinken omdat het zal helpen om de gevoelens van misselijkheid te ve

    rlichten.Een andere optie opluchting is om uw arts te vragen voor een anti-emeticum, dat is een geneesmiddel dat gebruikt om misselijkheid te verlichten.

Slaperigheid

  • Een overdosis slaappillen kan leiden tot ernstige slaperigheid.In de meeste gevallen zal de gevoelens van slaperigheid enkele uren verdwijnen nadat de medicatie genomen.Echter, als je hebt blijvende slaperigheid van het nemen van slaappillen, moet u onmiddellijk contact opnemen met uw arts.Vermijd het bedienen van zware machines, autorijden, en het maken van belangrijke beslissingen, terwijl onder de invloed van slaapmiddelen als dat mogelijk is.

Constipatie

  • Slaappillen kan constipatie veroorzaken als er te veel worden genomen.Als constipatie optreedt tijdens het nemen van slaappillen, het gebruik van de ontlasting weekmakers en laxeermiddelen zijn effectieve verlichting opties.Daarnaast, het drinken van veel vocht zal ook helpen om de constipatie te verlichten.De constipatie zal afnemen zodra de slaapmiddelen volledig zijn gemetaboliseerd door het lichaam.

Delirium

  • Een overdosis slaappillen kan leiden tot de ontwikkeling van delirium bij de gebruiker.Delirium wordt gekenmerkt door vertroebeld denken, geheugenproblemen, en in meer extreme gevallen hallucinaties.Als je delirium ondervinden van een overdosis slaappillen, neem dan onmiddellijk contact op met uw arts.In de meeste gevallen zal het delirium verdwijnen van het nemen van alleen het aantal slaappillen in de dosering instructies.

Tremors en epileptische aanvallen

  • een slaappil overdosis kan ook visuele verschijnselen, zoals tremoren en toevallen.De intensiteit van de trillingen of convulsies zal afhangen van hoeveel slaappillen genomen worden.Eventuele bevingen of epileptische aanvallen ontstaan ​​door een overdosis slaappillen, neem dan onmiddellijk contact op met uw arts.Als de aanvallen zijn ernstig is, kan het in contact brengen van dringende medische technici nodig.

Resources

  • Sommige slaappil Gebruikers Bereik Far Beyond Bed - New York Times
92
0
1
Ziekte