Symptomer på Dilantin toksicitet

Dilantin er en type receptpligtig medicin, der anvendes til behandling af anfald hos mennesker, der har epilepsi, som er en neurologisk tilstand.Dilantin funktioner ved at ændre hjernens natriumkanaler.Det stopper ikke uregelmæssig hjerneaktivitet starte men i stedet stopper ulige aktivitet fra at sprede sig til andre områder af hjernen.Dette hjælper med at regulere anfald.Ligesom mange andre lægemidler, kan Dilantin forårsage toksicitet fra enten en overdosis eller tage en daglig dosis, der er for høj.Der er nogle symptomer forbundet med Dilantin toksicitet.

almindelige tegn

  • Der er flere meget almindelige tegn på Dilantin toksicitet.Tegnene kan variere afhængigt af mængden af ​​Dilantin der er inden blodet.Nogle af disse almindelige tegn er søvnighed, svimmelhed, unormale rysten eller krop bevægelser, sløvhed, har problemer med balancen eller koordination, hurtige øjenbevægelser, sløret tale eller problemer med at kommunikere.

Andre mulige tegn

  • Der er nogle andre mulige Dilantin toksici

    tet symptomer, der er ikke så almindeligt som de førnævnte tegn, men kan stadig forekomme.Disse symptomer har en hård tid at synke, koma, konfusion, desorientering, kramper, hallucinationer, kvalme, kaster op, agitation, irritabilitet, ømhed i tandkødet, nedsat blodtryk og dobbeltsyn.

sjældne situationer

  • I meget sjældne situationer Dilantin toksicitet, pludselig død er en mulighed.De tilfælde af pludselig død kan forekomme enten med eller uden andre symptomer på Dilantin toksicitet sker på samme tid.

Risk

  • Der er visse personer, der måtte være på et væsentligt højere risiko for at opleve Dilantin toksicitet og dens forskellige symptomer.Disse mennesker er ældre personer, nyfødte, personer med lave niveauer af proteinet albumin, og folk, der enten har lever- eller nyresygdom.

Advarsel

  • Toksicitet er en stor risiko for, at der ofte er forbundet med brugen af ​​Dilantin.Det er vigtigt, at patienter er klar over disse risici, og er velbevandrede i symptomerne på Dilantin toksicitet forhånd.Hvis en person har mistanke om, at han kunne være oplever nogen af ​​disse symptomer, bør han søge lægehjælp omgående.

865
0
0
Receptpligtig Medicin